White weekend

Hej!

Återkommer från en vit helg ( vilket förövrigt var sjukt värt ) . Överväger faktiskt en vit vecka till (!)
Oh lord! är grabben sjuk ?
-nej nej. Jag är mer peppad inför det som komma skall! Sista helgen i augusti ( och hela veckan med förövrigt ) så kör vi lite hejdåfestandedeluxesuperultra tänkte jag. Man ska ju avsluta med stil, right ?!
Efter det väntar ju nollning, vet nog inte vad jag ger mig in på. Att man ska vara så glad i spriten!
Därefter fyller ju mr.Kämärä 25 snart & då lär det väl inte direkt vara vitt heller om jag känner honom rätt (?).
Har nu beställt kurslitteratur med, jävlar i havet vad dyrt det var. Men jag kommer bli något awesome tack vare det, så det är väl fel att klaga.
Har även, för.. ja vad ska vi säga, 273:e gången börjat spara skägg! har nu hållt på i dryga två veckor & än så länge känns det bättre än någonsin. Med betoning på ÄN SÅ LÄNGE. Lutar åt att det eventuellt endast blir en mustasch snart, den måste dock froda till sig lite, vill ju bära den med en viss stolthet.
Skägg/mustasch måste ju vara the manliest of manhood ? De som inte håller med, keep your mouth shut!
Kan även tipsa alla om Inception! Trodde aldrig jag skulle säga det men Di Caprio kan ju spela & är tamejfan rätt hård. Såg även Prince of persia & även den var bra, g-back berget Jake håller ju ställningarna rätt bra imo.
Känner att jag behöver göra en förändring med mitt utséende eller liknande innan jag drar till Falun, som en fresh start liksom. Vad tycker ni ? ( och för tusan, säg inte något så simpelt som att klippa lite hår, hur kul är det ? )

Glöm aldrig att livet är en komedi!

/ A

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för tipset är sugen på den filmen! Och skägg Adde inte musche.

2010-08-17 @ 16:43:34
URL: http://homenumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0