Some pics

Ska from. nu undvika att skriva mina inlägg i FET stil, utan kommer bara använda det när jag utnyttjar diverse konstiga ord eller förkortningar.
Exempel :
Örat = Örebro

K = Kumla

F = Falun

TDTF = Det gudomliga stadiet, too drunk to fuck. Hänvisar er som inte fattar vart jag fått det ifrån till :
http://www.youtube.com/watch?v=uJ7pgElCPXE
Börjar komma i ordning häruppe, mer eller mindre. Nollningen drar igång rejält from. imorgon så jag kommer väl kanske inte vara lika duktig på att uppdatera då, men det förstår väl alla varför.
Some pics :
Här är då mitt boende, hörde vissa önskemål om att se det & givetvis ställer man då upp!
Los Bäddos
Den första kalla intagen på Dala-territorium. Smakade helt perfekt!
The Togg has arrived, goda tider !
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0