Nu kör vi!

Ahmen hej.
Anledningen till att jag drar igång detta idiotiska projekt igen beror väl mest på att jag ska flytta, närmare bestämt till the F of the F's, närmare bestämt Falun! Ska där studera medieproduktion de kommande 3 åren vilket jag är grymt pepp på!'
Tänkte att ni som är nyfikna på att höra när jag lyckades på tentan, failade på klassfesten, blev rånbögad i Borlänge eller vad nu för totalt idiotiskt jag nu kommer hållas med, har någonstans att snoka.
Kommer även dela med mig av mina magnifika funderingar som tidigare hägrat i etern ( när jag bloggade förr, vilket var för sådär drygt 2 år sen om man höftar lite halvhjärtat ) . Jeerk vet vad jag menar, tala med honom.
Har funderat lite vad jag är rädd för de senaste dagarna, för att göra det enkelt så radar jag upp det lite halvt :
Tjågisar
Döden
Getingar
Bli svensson
Tjågisar kommer jag nog alltid vara rädd för, speciellt de där äldre som ser så förbannat missnöjda ut, ja ni vet!
Döden är svår att påverka, det händer när det händer. Min förhoppning är givetvis att komma till nangalia där ölen flödar, einstein crew håller parkhängsfest & livet leker. Getingar är jag allergisk emot, kan man inte tillverka något serum ? Det vore ju helt awesome att slita fram, lite som han i RE5. Fast utan musklerna då såklart.
Min största rädsla är dock att köra fast, att sitta fast likt en träskpadda på ett & samma ställe, att hänga endast hänga varje dag med det där fruntimmret man blev kär i för 28 år sedan, att träffa sina vänner någon gång per år.
NEJ FÖR I HELVETE. Hur kan man gå med på det ? Jag blir mörkrädd, folk är konstiga.
Återkommer snarast, glöm aldrig att livet är en komedi!
/ A

Kommentarer
Postat av: Kämärä

haha!

2010-08-13 @ 00:02:56
Postat av: mathy b

bloggarN

2010-08-13 @ 00:08:11
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: melin

jag ser med spänning fram emot att höra om alla galna historier, samt de nya avsnitten "the story off add"!!!

2010-08-13 @ 14:30:10
Postat av: Add

Gött !



Med tanke på att min HDD kraschade så kommer det dröja ett tag med Episode 9 av TSOA, men det kommer så småningom ;)

2010-08-13 @ 14:43:53
Postat av: syrran

yeeeeey!

2010-08-14 @ 16:04:25
Postat av: jeerk

tala med jeerk? nu hanger jag inte med... tror du jag kommer ihag nat som hande for tva ar sedan..vet du sjalv hur mycket vi har druckit sen dess ? fest snart? puss

2010-08-17 @ 08:53:16
Postat av: add

haha, iofs.

Det har ju blivit en del så jag klandrar dig inte :)



Har nollningsvecka den helgen ni kommer hem så jag kan nog tyvärr inte delta då, ska försöka komma hem en sväng på lördagen! annars är jag hemma andra eller tredje helgen i september & då kör vi! kyss

2010-08-17 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0