Judgement day

Well hello!

Idag smäller det!
Sitter nu i bilen påväg till Falun där jag ska spendera de kommande tre åren & utbilda mig till medieproducent.

Vill inleda med att tacka ALLA som var med i onsdags,fredags & igår.
Ni är underbara & det har varit en helt awesome vecka.

Imorgon kl. 09.00 är det upprop & då startar allvaret.
Är grymt pepp! Ska bli oerhört spännande med en ny stad, nya människor & nya intryck.
Ser fram emot att utveckla mig som person tack vare detta äventyr.

Känns inte så jättetråkigt att flytta från Örebro & Närke.
Jag kommer givetvis sakna er alla, ni som spelar roll.
Men å andra sidan är det bara 2h hem med tåg & om jag känner mig själv rätt kommer jag längta ihjäl mig efter er! Så en del hemresor är att vänta. Hoppas även folk tar sig i kragen & kommer upp & hälsar på :)

Kommer uppdatera senare i veckan när jag kommit in i allt, kommer nog även vara rätt sliten efter 12dagars nollning.

Mot nya äventyr!


kärlek / A

Kommentarer
Postat av: Kämärä

Nu rockar du Falun! Tack för igår!

2010-08-29 @ 15:41:07
Postat av: syrran!

KÖR HÅRT!!!

2010-08-29 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0