Anime tips 1

Som den otakun jag anser mig själv vara kan jag lika gärna bjuda på lite tips av det jag sett & som jag tycker omvärlden borde se med!

Börjar med en rykande färsk serie ( iaf för min del ) . Såg klart den först igår efter att ha planerat att se den i närmare 3år.



BECK
Genre : drama, Musik, Shounen
Sändnings år : 2004-2005
Ep's : 26



Handlar om den vilsne grabben Tanaka Yukio som mest flyter runt utan att veta vilken väg han ska gå eller vad hans kall i livet är.
En dag träffar han gittaristen Ryuuske som inspirerar honom att börja lira gitarr.
Han får sedan gå med i Ryuuske's band BECK & man får följa deras väg till att bli stora & berömda.
En grymt skön serie med ett av de bästa soundtracken någonsin, minst lika bra som soundtracket till NaNa. Alla karaktärer är intressanta & utveckligen är helt underbar.
Dom blandar även in lite love vilket är ett måste för att förtjäna en tia!
Och ja, serien är underbar & gör sig helt klart förtjänt av sitt betyg, 10/10.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha, jag har faktiskt inte den blekaste aning. :p

2010-08-17 @ 21:40:16
URL: http://aaangelicah.blogg.se/
Postat av: melin

laddar ner den nu! lycka till i falun broo!

2010-08-29 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0